L’Asociación de Agencias Españolas de Gestión de la EnergÃa (EnerAgen) publica l’Estudi d’anà lisi de diferents models de negoci en l’operativa de cà rrega dels vehicles elèctrics.
L’objectiu d’aquest document és exposar informació, dades, idees i reflexions per poder plantejar estratègies eficaces per a l’impuls de la mobilitat elèctrica.
La major part del document està dedicada a l’anà lisi dels diferents models de negoci de la infraestructura de recà rrega, tenint en compte les variables econòmiques directes (inversió, costos i ingressos d’explotació) i indirectes (foment de la mobilitat elèctrica, turisme, restauració, comerç, …) de la mateixa.
L’estudi finalitza amb un apartat de conclusions, en el qual insisteix en la importà ncia d’incentivar la implantació de carregadors de vehicles elèctrics per part de l’administració pública. Al web Sistema Nacional de Publicitat de subvencions es troben totes les ajudes i subvencions concedides pel sector públic.
Comentaris